×

השאירו מספר פרטים ונציג של הכפתור יחזור אליכם:

שכפול האמא שחיפשה פתרון לבעיה הכאובה והקימה חברה שמצילה מדי יום ילדים

כמו כל אמא ל-3 ילדים, גם מנכ"לית הכפתור מתפקדת כנהגת הסעות, והחרדה מאירוע בכביש כשהילדים איתה היא גם חלק מחייה. בראיון איתה היא מסבירה מה הניע אותה להפסיק לסמוך על המזל ולהתחיל לחפש פתרון חד ואפקטיבי על כל צרה שלא תבוא, ומספרת איך הטכנולוגיה של החברה שלה נהפכה למוצר חובה בכל רכב
(שנה גודל)
מערכת מצוקה לרכב
לי-חן קמרלקר, מנכ"לית הכפתור. להיות אמא לילדים זה ממש לא פשוט, בטח ובטח כשאת נמצאת איתם לבד בכביש

מעבר לעובדה שלי-חן קמרלקר/רעות היא מנכ"לית חברת הכפתור, היא קודם כל אמא. לפחות לפי איך שהיא מגדירה את עצמה. וכאמא, במשרה מלאה יש לומר, היא מוצאת את עצמה ממלאה שורה של תפקידים, לצד הקריירה המשגשת שלה בחברת "הכפתור" המפתחת מערכות חירום מתקדמות לרכב. היא מורה מסורה לילדיה (כמה ילדים?), פסיכולוגיות, מפיקה. אבל מעל הכול היא נהגת מיומנת. היא אולי לא נהגת שודים, אבל היא בהחלט נהגת מקצועית וזהירה.

"כולנו מכירות את הריטואל הקבוע: להתניע את הרכב, להשתלב בתנועה, לצפור, לעמוד בפקק – ולהתפלל שהנסיעה תעבור בשלום, כי צריך להספיק לחזור הביתה, לתקתק כמה דברים ושוב לצאת לדרכים לאסוף את הילדים", מספרת לנו לי-חן/רעות. "אבל לא תמיד זה הולך חלק. לא פעם רוצה הגורל ואנחנו מוצאות את עצמנו בצד הדרך עם שלושה ילדים וגלגל אחד מפונצ'ר. ומה לעשות, לא תמיד בן הזוג בסביבה להושיט עזרה, והביטוח לא ממש עוזר כאן. סיוע של 'תוך שעתיים ורבע עד שלוש שעות' הוא לא בדיוק משאת נפשנו, וכך אנחנו נשארות עם שוקת שבורה וילדים צורחים באוטו".

מכאן יצאה לי-חן/רעות .. למסע אחר פיתרון זמין וחכם שישים סוף לכל הלחצים מכל סיטואציה בדרכים. מין "מלאך שומר", כהגדרתה, שיהיה תמיד זמין ועירני לכל בעיה. לא עבר הרבה זמן והיא מצאה.

בארה"ב היא חובה, באירופה היא מצילה נהגים: הכירו את מערכת "הכפתור"

לשמחתה, היא איתרה את המקבילה לחברה שהיא מנהלות כיום: מערכת חירום מתקדמת שמותקנת ברכבים ברחבי ארה"ב ובמדינות רבות באירופה – "הכפתור". מדובר בטכנולוגיה מהפכנית כחול לבן מבית "קוברה", המחוברת למוקד אנושי מקצועי 24/7 המתחייבת למענה תוך 30 שניות בכל לחיצה על הכפתור. כך שבכל מצב חירום בדרך כמו תאונה, מצוקה רפואית, תקלה ברכב, פנצ'ר, דלק שנגמר ועוד, ישנו מענה אנושי מיידי בלחיצה אחת על… ניחשתם נכון. כפתור.

בנוסף, המערכת מזהה מתי הרכב נקלע לתאונת דרכים, ואז היא משגרת התרעה מיידית למוקד אנושי הפועל 24/7, מבלי שהנהג צריך ללחוץ על הכפתור באופן יזום. בזכות נתוני המיקום של הרכב שנאספים באמצעות רכיב GPS מובנה, המוקדנים שיושבים בחדר הבקרה של "הכפתור" מזעיקים את כוחות ההצלה למיקום המדויק של הזירה, ובמקביל מנסים כל העת ליצור קשר ולשוחח עם הנהג.

"כפתור" טכנולוגיה מהפכנית כחול לבן מבית "קוברה". מערכת הכפתור הינה מערכת חירום לרכב המחוברת למוקד אנושי מקצועי 24/7 המתחייב למענה תוך 30 שניות בכל לחיצה על הכפתור.
מוקד אנושי שמאויש 24/7 ומגיב בתוך 30 שניות

בנוסף, נהגים שמשתמשים במערכת "הכפתור" נהנים גם משירותי דרך פרימיום מהירים ומגוונים כמו שליחת גרר או ניידת חילוץ כאשר ישנה תקלה טכנית ברכב ואפילו שירותים מפתיעים כמו סיוע אנושי בניווט. מה עוד? קישור טלפוני לשיחות דחופות אם נגמרה לכם הסוללה של הנייד ואפילו אספקת מונית וניהול אירוע התאונה ע"י נציג מקצועי. ב-2018, אגב, זכתה המערכת בפרס 'מוצר השנה' בקטגוריית אביזרי בטיחות לנהיגה.

וזה ממש לא הכול, לקוחות מערכת הכפתור יכולים לקבל:

  • מצלמת דרך המתעדת ומעלה לענן 24/7 באיכות FULL HD 1080P
  • סיוע אנושי בניווט
  • קישור טלפוני לשיחות דחופות אם נגמרה לכם הסוללה של הנייד
  • ניהול אירוע התאונה ע"י נציג מקצוע ושליחת מונית לזירה
    אפליקציה שמספקת יתרונות כמו: איתור מיקום הרכב למקרה ששכחתם איפה חניתם, הודעת SMS
  • על גרירת הרכב, התראה על בעיות מכניות ועוד

האם המערכת עונה גם על שכחת ילדים?

לי-חן/רעות: "ברגע שמבוגר מושיב את הפעוט בכיסא הבטיחות, המערכת נדרכת ומזהה הושבה. אחרי שהרכב הגיע ליעדו והנהג מכבה את המנוע – המערכת מושכת את תשומת ליבו של הנהג באמצעות התרעה של 30 שניות באמצעי קולי וויזואלי על ידי הבהוב המערכת. במידה והילד לא הורד מכיסא הבטיחות במשך 2 דקות מכיבוי המנוע, מופעלת התראת חירום במוקד האנושי ומתחיל ניהול אירוע חירום המתנהל במקביל בשני אופנים – על ידי שליחת התראת טקסט לשני ההורים במקביל ושיחה מתפרצת לחלל הרכב על מנת להבין מי נמצא בתוך הרכב".

הסטטיסטיקה של שכחת הילדים מזעזעת גם בקרב אלה שיש להם מודעות לנושא

במידה וחלילה ילד נשכח וההורה לא זמין או לא קרוב לרכב אנחנו שולחים במיידי את כוחות ההצלה לרכב ע"י מתן מיקום מדויק של הרכב. "המספרים בלתי נתפסים!", אומרת לי חן/רעות. "רק בשנה האחרונה הצלנו 17 תינוקות על ידי המערכת. זה המון. אנשים אומרים שלהם זה לא יקרה, וזה עדיין יכול לקרות לכולם. בממוצע יש כ-300 מקרי חירום שאנחנו מתפעלים מדי חודש. יש בחברה עשרות אנשים שהתפקיד שלהם הוא להיות עם היד על הדופק כדי להקפיץ את כולם, כי אם יש ספק – אין ספק. הסטטיסטיקה מזעזעת גם בקרב אלה שיש להם מודעות לנושא", היא מדגישה.

בשורה התחתונה, להיות אמא לילדים זה ממש לא פשוט, בטח ובטח כשאת נמצאת איתם לבד בכביש. האחריות היא עצומה, חוסר הוודאות גבוה וההפתעות הן רבות. אל תעלי על ההגה בלי הטכנולוגיה של הכפתור – עובדה שהיא כבר מצילה חיים בכבישים בכל יום ובכל שעה. רוצה לקבל מידע נוסף? פשוט תשאירי פרטים בתיבה הכחולה למטה ומומחה בטיחות של הכפתור יחזור אלייך בהקדם. בהצלחה!

למידע נוסף על המערכת ולהסבר מפורט של נציג הבטיחות של הכפתור

השאירי מספר פרטים ונציג בטיחות יחזור אלייך

השאירו שם וטלפון ונחזור אליכם תוך זמן קצר לקביעת אבחון וסריקה ממוחשבת ללא עלות!

השאירו שם וטלפון ונחזור אליכם תוך זמן קצר לקביעת אבחון וסריקה ממוחשבת ללא עלות!

דילוג לתוכן