×

מעוניינים לשמוע עוד על פתרונות הפרסום לעסק שלכם ולהנות ממחיר מבצע?

השאירו פרטיכם כאן

פרסום אפקטיבי בתקציב של מאות שקלים בודדים? בואו לקרוא איך עשינו את זה

חשבתם שכדי לבלוט בין כל העסקים שמפרסמים אונליין, אתם חייבים לחרוג מהתקציב? • הכירו את פתרונות השיווק הדיגיטליים שיוצרים הבדל גדול גם לעסקים קטנים, כולל השגת לידים חדשים בעלות סופר משתלמת
(שנה גודל)
אישה בעלת עסק אשר לקחה איש שיווק דיגיטלי
18 ש"ח בלבד בעבור ליד חדש! איך עשינו את זה? (צילום: shutterstock)

בעלי עסקים שפועלים במציאות של היום יודעים היטב שהשקעה בפרסום דיגיטלי היא חלק בלתי נפרד מהעסק. ובכל זאת, רבים מהם עדיין מתקשים לעשות את הצעד הראשון בכיוון. חלקם מאמינים שמדובר בשירות יקר שמיועד לחברות גדולות, ולא תואם לתקציבים של עסקים קטנים ובינוניים. אחרים כבר ניסו להעלות קמפיין בגוגל באופן עצמאי, אבל השקיעו זמן וכסף בלי לראות תוצאות בשטח.

אם גם אתם מניחים שהגדלת חשיפה והרחבת קהל המתעניינים הן תוצר של הוצאה כספית גבוהה, תשמחו לגלות שזה לא בהכרח המצב. למעשה, עסקים רבים כבר נהנים מפתרונות דיגיטליים מתקדמים ומקצועיים, שמתאימים לצרכים (וגם לתקציב) שלהם. פנינו אל אורן והב, מנהל צוות הקמפיינרים שאחראי על פעילות הלקוחות של B144, כדי להבין איך עושים את זה נכון – בעזרת המחשה של בעל עסק שהגיע לתוצאות מרשימות.

על איזה סוג עסק מדובר?

"אנחנו מנהלים את הפעילות הפרסומית של למעלה ל-20 אלף עסקים – אשר מגיעים מכל התחומים והעולמות. בחרתי הפעם להתמקד בעסק אחד מעולם נותני השירותים, שמתמחה במתן שירות לבעלי רכבים".

לפני כמה זמן הצטרף העסק לשירות, ומה גובה התקציב החודשי שהוא מנצל?

"העסק מפרסם איתנו כבר מעל לחצי שנה, ולמרות שזה עשוי להפתיע חלק מהקוראים – התקציב החודשי של הלקוח עומד על מאות שקלים בודדים בלבד".

איפה הוא מפרסם?

"הפרסום העיקרי של העסק מתרכז בגוגל. הסיבה לכך פשוטה – עבור מרבית נותני השירותים המיידיים, גוגל מהווה את הפלטפורמה הטובה והאפקטיבית ביותר. הוא מאפשר להם להופיע בתוצאות החיפוש של לקוחות שמעוניינים ממש עכשיו למצוא שירות דומה, ועל ידי כך מגדיל את הסיכוי שלהם לקבל פניות".

הדרך אל הליד הבא

המטרה העיקרית של רוב הפעילויות השיווקיות ברשת היא השגת לידים. ליד הוא למעשה מתעניין שהביע עניין במוצר או בשירות של בעל העסק, והשאיר פרטים אישיים או פנה לבעל העסק לצורך קבלת מידע נוסף. יצירת הקשר יכולה להתבצע באמצעות אתר האינטרנט של בעל העסק או דף הנחיתה שלו, שליחת מייל, שיחת טלפון וכדומה. כדי להבין את גובה ההוצאה הנדרשת לצורך איסוף פרטי מתעניינים, נהוג לדבר על עלות ממוצעת של ליד.

מה הייתה העלות של ליד במקרה של בעל העסק עליו אנחנו מדברים?

"אנחנו השגנו עלות ליד ממוצעת של 18 ₪, כאשר הממוצע של שאר העסקים בקטגוריה נע בין 20 ל-40 ₪! המשמעות היא שבזכות הפרסום שלנו, העסק שילם סכום אטרקטיבי של 18 ₪ בלבד לשיחת טלפון של לקוח מתעניין".

עובדת במשרד פרסום
פרסום נכון מאפשר לכם להתעסק במה שאתם אוהבים – ניהול העסק (צילום: shutterstock)

זה נשמע מרשים, אבל איך בעצם אפשר להגיע לתוצאות כל כך טובות בתקציב נמוך?

"מה שמיוחד בפרסום של B144 הוא שאנחנו מנהלים במקביל מאות חשבונות של עסקים מאותו סוג. כך שאם לדוגמה יש לכם מספרה, אז במסגרת מיטוב הקמפיינים שאנחנו מבצעים – יש לנו אפשרות ליישם לקחים שעלו מקמפיינים של עשרות מספרות שונות! בנוסף, עסק שמצטרף אלינו נהנה מהניסיון שצברנו במשך שנים, בהתבסס על עסקים בעלי מאפיינים דומים".

מהו הטיפ המרכזי שתוכל להציע לבעלי עסקים אחרים?

"פרסום בדיגיטל, בין אם מדובר בפייסבוק, גוגל או כל פלטפורמה אחרת, דורש ידע וניסיון. אנחנו נתקלים בהרבה בעלי עסקים שמנסים לפרסם לבד, אבל מתייאשים מכיוון שהם משקיעים משאבים רבים אבל אינם רואים תוצאות בשטח. כדי לנצל את התקציב שלכם באופן אופטימלי, חשוב לפנות לאיש מקצוע שמכיר את התחום ומנוסה בו. קידום העסק באמצעות מקצוענים יאפשר לכם לשפר את החשיפה, להגיע לתוצאות טובות יותר וכמובן גם ליהנות משקט נפשי – בידיעה שקידום העסק שלכם נמצא בידיים טובות. את הזמן שתחסכו, תוכלו להשקיע בעבודה שאתם באמת נהנים ממנה".

לסיכום: אם גם אתם רוצים להנות מפרסום אמיתי שמביא תוצאות, הצטרפו לחבילות הפרסום של B144 שיחשפו את העסק שלכם לקהל ממוקד ורלוונטי. לכם נשאר רק להפוך את הקהל ללקוחות נאמנים.

מעוניינים לשמוע עוד על פתרונות הפרסום לעסק שלכם ולהנות ממחיר מבצע?

מלאו את פרטיכם ונציג פרסום של B144 יחזור אליכם בהקדם

השאירו שם וטלפון ונחזור אליכם תוך זמן קצר לקביעת אבחון וסריקה ממוחשבת ללא עלות!

השאירו שם וטלפון ונחזור אליכם תוך זמן קצר לקביעת אבחון וסריקה ממוחשבת ללא עלות!

דילוג לתוכן