לפני הכול ואחרי הכול, מנוע הצמיחה הראשי של עסקים ב-2023 הוא פרסום בדיגיטל. כפי שכולנו יודעים, המונח "פרסום בדיגיטל" הוא רחב מאוד. למעשה, כל בעל עסק יגיד לכם את זה – פרסום רק בפייסבוק לא מספיק. פרסום רק באינסטגרם, או בגוגל או בדף נחיתה, פשוט לא אפקטיבי. הסיבה היא פשוטה: כשמתרכזים בפרסום לקהלים רחבים אתם צריכים כיסוי מלא של העסק שלכם, ולכן כל צעד חייב להילקח בחשבון עם דגש על המטרות שאתם מבקשים להשיג.
אז מה הכלים שמומלץ להשתמש בהם ואיך אפשר גם בתקציבים קטנים להגדיל את כמות הלקוחות לעסק שלכם? תמשיכו לקרוא.
פייסבוק ואינסטגרם – האבא והאמא של הפרסום
למרות כל מה שאומרים על הדעיכה של פייסבוק והנישתיות של אינסטגרם, שתי הרשתות הן עדיין הכי פופולריות בעולם, משרתות מיליוני אנשים בישראל, ולכם אין שום פריבילגיה לוותר עליהן.
פרסום בפייסבוק יעזור לכם לחזק את הקשר עם הלקוחות ולהגיע ללקוחות חדשים. גולשים רבים נוטים לבקר בעמודים עסקיים של חברות ועסקים קטנים כדי לקבל מידע, לשאול שאלות ולהחליט אם להתקדם לרכישה. פרסום באינסטגרם, לעומת זאת, יקנה לכם ייתרון על המתחרים בשימוש בסטוריז ורילס, ויעזור לכם ליצור ולשתף עם העוקבים סיפורים ויזואליים בפלטפורמה שרוב הלקוחות שלכם נמצאים בה בכל מקרה, מה שאומר שתוכלו "לקחת" אותם אתכם לעבודה שאתם עושים כל יום.
גוגל – החמצן של העסקים הקטנים
פלטפורמת הפרסום גודל אדס (Google Ads) מאפשרת לעסקים לקדם את העסק שלהם ולהגיע ללקוחות חדשים. על ידי דיוק המודעות בהתאם למילות מפתח, מיקום גיאוגרפי ומאפיינים נוספים, תוכלו למקד את המודעות לקהל היעד הנכון ביותר עבורכם. בין אם מדובר בלקוחות שמחפשים חשמלאי בחיפה, רואה חשבון בגבעתיים, מדביר בתל אביב או מעצב בירושלים, זו הדרך הכי יעילה להיחשף ללקוחות חדשים.
היתרון העיקרי בפרסום בגוגל הוא הגמישות והיכולת לשלוט בתקציב של כל קמפיין, מה שמאפשר גם לבעלי עסקים קטנים כמוכם להיחשף לקהלי יעד בתקציב פרסום מוגבל. זאת, לצד כלי הניתוח המפורטים שעוזרים לנהל מעקב אחרי ביצועי המודעות, וכמובן לעדכן ולשנות על פי הצורך. בכדי לשפר את הביצועים ולמקסם את הפוטנציאל של כל קמפיין, מומלץ לתכנן אסטרטגיה מדויקת ולעבוד בשיתוף פעולה עם אנשי מקצוע, שיידעו להפיק לכם תוצאות אפילו בתקציבים נמוכים במיוחד.
עמוד נחיתה – כדי שתציגו את עצמכם כמו שצריך
במציאות של היום, עמוד נחיתה מקצועי ומעוצב שמציג ומסכם את כישוריכם ואת העבודות שעשיתם הוא כרטיס הביקור האופטימלי שלכם. לצד סרטוני וידיאו ותמונות מהעבודה שלכם, מומלץ גם לפרסם בו מאמרים מקצועיים שיכולים למשוך קהל רלוונטי, כמו גם כפתור Click to Call לחיוג מהיר מהנייד, חיבור ל-WhatsApp, טופס ליצירת קשר ועוד.
אבל איך אוכל להצטייד בכל הכלים ועדיין להישאר בחיים?
לכם, כעצמאים ובעלי עסק קטן, לא תמיד יש את הזמן או הכלים הנדרשים על מנת להשקיע באתר שישקף בצורה המקצועית ביותר את העסק שלכם– מה שעשוי לגרום לכם לוותר לחלוטין ובשורה התחתונה להפסיד כסף.
אז נכון, אתם כנראה לא תוכלו לפרסם בעצמכם בגוגל ובפייסבוק ולהקים דפי נחיתה ולהתחיל לרוץ אחרי מתכנתים ומעצבים, אבל מה אם היינו אומרים לכם שיש חברה שתעשה לכם הכול, פשוט הכול, באופן שהוא לא פחות ממקצועי ובמחיר שהוא לא פחות מבדיחה? אז תתפלאו, יש חיה כזאת. ואתם פשוט חייבים לבדוק מה היא מציעה.
החברה המובילה בפרסום ושיווק בישראל זיהתה את המצוקה של אותם בעלי עסקים (קטנים ובינוניים),B144 שלא מצליחים לשווק את עצמם כראוי. ופתחה לכל בעל עסק בישראל את השער לפרסום דיגיטלי נכון ואפקטיבי – בתקציב חודשי של 414 ₪ בלבד.
המטרה של B144 היא לחסוך מבעל העסק את כאבי הראש של ענייני הפרסום וגיוס הלקוחות, ולאפשר לו להתרכז במה שהוא יודע לעשות. המומחים של B144 עובדים מאחורי הקלעים של פלטפורמות המידע והפרסום הכי גדולות, והם עסוקים כל הזמן במטרה אחת: מקסום חשיפת המוצרים והשירותים של העסק, כדי להוביל אותו להתפתחות וצמיחה עסקית.
.
לסיכום: אם גם אתם מבינים שבשביל להגיע ללקוחות הפוטנציאלים שלכם (ובעיקר להרוויח) חובה לפרסם את העסק שלכם בזירות הדיגיטליות, אם חשוב לכם לבחור בפרטנרים מקצועיים שמבינים את עולם פרסום העכשווי לעומק, אם אתם רוצים לפרסם בתקציב שפוי ועם תוצאות בשטח – אז זה השירות ומשרד הפרסום המתאיםביותר עבורכם! אתם מוזמנים עוד היום להעביר את מושכות הפרסום למקצוענים וליהנות מצוות פרסום מקצועי ואדיב שעוקב אחר השינויים והחידושים בתחום ועושה הכל, פשוט הכל, כדי להקפיץ את העסק שלכם למעלה!
רוצים לבדוק אם חבילת הפרסום של B144 יכולה להקפיץ את העסק שלכם?
השאירו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם
מעוניינים לשמוע עוד על פתרונות הפרסום לעסק שלכם?
מלאו את הפרטים הבאים ונציג פרסום ישמח להסביר לכם בחינם
- בכפוף לתקנון
- בשיתוף B144