כל בעל עסק קטן או בינוני שהתנסה בפרסום דיגיטלי מכיר את התסכול שמגיע מהתמודדות עם העולם הדיגיטלי החדש – קידום ממומן, קידום אורגני, דסקטופ, מובייל, סושיאל ועוד.
גם כשאתם כבר מצליחים להבין ביטוי אחד או שניים, ואתם כבר מעיזים להעלות קמפיין דיגיטלי, אתם ברוב המקרים מתייאשים די מהר – מהניסיונות הכושלים, מהזמן שהולך לפח, מהתקציבים שנעלמים במהירות ולא מניבים תוצאות, הנתונים המורכבים – שלא משנה כמה צבעוניים הגרפים שילוו אותם – פשוט בלתי אפשרי להבין אותם, ובלתי אפשרי להבין למה משימה כל כך פשוטה עולה כל כך הרבה כסף וכזו מסובכת להבנה.
אז מה רובנו עושים? משתכנעים בקלות שצריך ללכת ל"מומחים" ועוד יותר בטוחים שרק תקציב שמן למשרדי פרסום חיצוניים יניב את התוצאה המבורכת. הבעיה בהרבה מקרים היא שאותם אנשים שמציעים לכם חבילות פרסום הוא שהם לא עברו הכשרה מספיק מקצועית בתחום, ולמרבה הצער, יש לכך (לא פעם) השלכות על ההצלחה של העסק שלכם.
עכשיו, מילא אם אותם משרדים היו לוקחים על שירותיהם תקציב מוגבל יחסית וזניח, אבל המציאות מראה שכמעט תמיד מדובר בתקציבים מופרכים (אתם עסק קטן, אין לכם יכולת או רצון לשרת אלפי לקוחות), חסרי כל שחר (פרסום חכם ומדויק לקהלים מוגדרים ממש לא עולה המון כסף) ומנותקי אחיזה במציאות (כמעט תמיד התקציב שהושקע לא מוכיח את עצמו בשטח).
למלכוד הזה מצטרפים בכל יום עוד ועוד בתי עסק קטנים ובינוניים בישראל: מצד אחד ברור להם שחוקי המשחק החדשים מחייבים אותם להופיע ולבלוט בפלטפורמות הפרסום הדיגיטליות, מצד שני הם לא יכולים להרשות לעצמם לסמוך על אנשים ש"יתגלחו" על העסק שלהם, שלא לדבר על תשלום ריטיינרים עם סכומי עתק בכל חודש.
חצי פתרון: להיות מודע לכל שקל שיוצא על פרסום – בדיוק כמו עם הלקוחות שלכם
כל המשוואה הזאת מובילה למסקנה אחת – פרסום אפקטיבי לעסקים קטנים ובינוניים כמו שלכם לא חייב להיות עם תקציב ענק. התקציב, כמו גם מודל הפרסום בפועל, צריך להיות חכם, מפוזר על פני כמה פלטפורמות, וכזה שניתן לבחון בקלות אם הוא מביא תוצאות או לא. פרסום כזה חייב להיות בחברת פרסום שמכירה עסקים כמוכם לעומק ויודעת בדיוק מה הצרכים שלכם. אבל בעיקר – שתאפשר לכם גם בתקציב קטן להתנסות בשטח, ואם תהיו מרוצים תוכלו להגדיל אותו.
אז האם יש חברה כזו, שגם מכירה את הצרכים שלכם, גם מוכיחה שתקציבים קטנים יכולים להיות אפקטיביים וגם עובדת עם ארגז כלים שיודע לפזר חכם את התקציב שלכם? מסתבר שכן.
B144 הצליחה איפה שכולם נכשלו ומכירה את המתחרים שלכם מקרוב
החברה המובילה בפרסום ושיווק בישראל זיהתה את המצוקה של אותם בעלי עסקים (קטנים ובינוניים), שמחזיקים בשירותים או מוצרים מצויינים אך לא מצליחים לשווק את עצמם. וכיום היא מייצרת עבורם פרסום אפקטיבי בתקציבים נגישים בהחל מ-414 ₪ בלבד.
המטרה של B144 היא לחסוך מבעל העסק את כאבי הראש של ענייני הפרסום וגיוס הלקוחות, ולאפשר לו להתרכז במה שהוא יודע לעשות. המומחים של B144 עובדים מאחורי הקלעים של פלטפורמות המידע והפרסום הכי גדולות, והם עסוקים כל הזמן במטרה אחת: מקסום חשיפת המוצרים והשירותים של העסק, הכלים המוכחים שמובילים את העסקים להתפתחות וצמיחה עסקית. הם יודעים מה הטרנדים החמים בגיזרה שלכם, עוקבים אחרי המתחרים שלכם, יודעים לנתח מגמות פרסום, יוצרים מחקרי שוק ומבינים טוב מכם מיהם הלקוחות שלכם ומה מעניין אותם. והדובדבן שבקצפת – מביאים לכם לקוחות בתקציב פרסום שפוי.
לסיכום: אם גם אתם מבינים שבשביל להגיע לעוד לקוחות (ובעיקר להרוויח) בעידן של היום חובה לפרסם את העסק שלכם בזירות הדיגיטליות, אם חשוב לכם לבחור בפרטנרים מקצועיים שמבינים את עולם פרסום העכשווי לעומק – אז זה השירות ומשרד הפרסום שתפור עבורכם! אתם מוזמנים עוד היום להעביר את מושכות הפרסום למקצוענים וליהנות מצוות פרסום מקצועי ואדיב שעוקב אחר השינויים והחידושים בתחום ועושה הכל, פשוט הכל, כדי להקפיץ את העסק שלכם למעלה!