×

לבדיקת התאמה של הרכב ומידע נוסף על המערכת שתציל את החיים שלכם ושל ילדיכם בחורף בכביש

מלאו את הפרטים ומומחה בטיחות יחזור אליכם:

יותר ויותר נהגים ישראלים מצטיידים בחורף עם מערכת בטיחות לרכב. בדקנו אותה

החורף מביא איתו סכנות גדולות בכבישים. לצד ראות לקויה וסכנת החלקה, נהיגה בחורף טומנת בחובה סיכונים נוספים לחייכם וחיי משפחתכם במהלך הנהיגה. אז מה ישמור עליכם בדרך? בדקנו
(שנה גודל)
הכפתור לרכב
הנסיעה בחורף מסוכנת, וכוללת כבישים מחליקים, תנאי ראות גרועים וערפל

גם נהגים שצברו אלפי שעות כביש ומחשיבים עצמם זהירים ומנוסים יודו: נהיגה בחורף נעה בין דבר "שלא מומלץ" לעשות לבין סכנת נפשות של ממש. כבישים חלקים, תנאי ראות לקויים בגשם ובערפל ולעתים אף הצפות צירי תנועה ומפגעים נוספים בכביש – כל אלו הם רק חלק מהסכנות הצפויות לנהגים במהלך החורף. דוגמה חיה לזה הוא אפרים כצמן (68) מרמת השרון. "חזרנו בלילה מיום ההולדת של הנכדה בצפון. מלכתחילה התחזית היתה שלא יירד גשם באותו יום, אבל איך שאומרים – 'האדם מתכנן והאלוהים צוחק'. כשבאנו לעלות לאוטו בסיום המסיבה החלו לרדת גשמים חזקים מלווים בערפל כבד. התלבטנו אם היה עדיף כבר להישאר אצל הבת, אבל איכשהו אמרנו שיהיה בסדר. 

"מפה לשם, באחד העיקולים בכביש 66 על יד מגידו, פשוט החלקנו עם הרכב. מערכת בקרת היציבות (ABS) לא הצליחה לייצב את הרכב והוא נזרק למעקה הבטיחות בצידו הימני. כריות האוויר נפתחו ואני הרגשתי איך הכתף שלי מתפרקת. כשקלטתי שאנחנו עדיין בהכרה נרגעתי. ידענו שנצא מזה. בקושי נושם, אשתי היסטרית לגמרי, מתקשרת למד"א, הקליטה גרועה. היא לא מצליחה להסביר להם איפה אנחנו בדיוק, ואני? אני לא יכול אפילו לדבר. סיוט", ויצמן משחזר. "אין איך לתאר את הרגעים הארוכים האלה של הפחד והחוסר אונים. לקח המון-המון זמן עד שהגיעו ופינו אותי משם לבית חולים. 20 דקות על פי מד"א, נצח לפי השעון הפרטי שלי".

הטכנולוגיה שאף פעם לא תשאיר אותך לבד בכביש

כצמן ממשיך: "תודה לאל, אחרי כמה שבועות חזרנו לאט לאט לעצמנו, אני עם כתף פרוקה ואשתי עם זעזוע מוח קל. למרות הטראומה, חזרתי לנהוג רק עם כוכבית קטנה: הפעם אני אעשה את זה אחרת, אני אעלה על הכביש עם איזשהי רשת ביטחון, גלגל הצלה שיתמוך בי באירוע לא צפוי, כמו ההחלקה בגשם שקרתה לי. ואז שמעתי על מערכת הכפתור – ומאז היסטוריה. השליחות שלי היא להכיר את המערכת הזו לעולם", כצמן מסכם. 

אז מה היא מערכת הכפתור? כדי לתת מענה לסכנות בכבישים בחורף פותחה בישראל טכנולוגיה מהפכנית תוצרת כחול לבן מבית "קוברה" שתציל את חייכם ואת חיי משפחתכם בכביש. "הכפתור" היא מערכת חירום לרכב שמחוברת למוקד אנושי מקצועי 24/7, שנותן מענה תוך חצי דקה מרגע הלחיצה על "הכפתור".

הטכנולוגיה מצויידת בחיישנים המזהים באופן אוטומטי כל מקרה של תאונה או התהפכות של הרכב, ושולחת איתות באופן מיידי למוקד. ההתרעה מתבצעת באופן עצמאי וללא צורך בתפעול מצד הנהג, ומיד אחריה המוקדנים שיושבים בחדר הבקרה של "הכפתור" מזעיקים את כוחות ההצלה למיקום המדויק של הזירה, ובמקביל מנסים כל העת ליצור קשר ולשוחח עם הנהג. הפעולה הזו התבררה לא פעם כהבדל בין חיים ומוות בזמן אמת.

מערכת הכפתור מותקנת ברכב
טכנולוגיית הכפתור מותקנת ברכב. לכפתור סוללה עצמאית המאפשרת תקשורת במצבים קיצוניים והתחברות למוקד אנושי המזניק את הכוחות

בחורף, גם אם תיקלעו לאזור ללא קליטה בגלל פגיעה בתשתיות תקשורת בשל סופות (דבר שהתברר לא פעם כחלק מהחיים בישראל), לכפתור ישנה סוללה עצמאית המאפשרת גם במצבים קיצוניים להתקשר לשרת, להתחבר למוקד אנושי שמשגר קריאה לכוחות החירום וההצלה. בכך, היא גם מצמצמת משמעותית את זמן התגובה והגעה מהירה יותר של צוותי ההצלה.

זאת ועוד, שירותי הדרך של חברת הכפתור כוללים מעל 300 מחלצים מהמהירים ביותר בישראל, המוזנקים למקום האירוע הודות לאפליקציה ייחודית המזהה את המיקום של בעל הרכב ומתווכת בינו לבין המחלץ הקרוב ביותר. כך, לא יידרשו לקוחותיה להמתין לחילוץ 3 שעות בגשם הסוער.  על פי החברה, היא מקבלת מדי יום עשרות שיחות חירום כאלה. כן, היא מצילה חיים כל הזמן.

לסיכום, אם אתם רוצים לשמור על עצמכם ועל חיי הילדים והנכדים שלכם, אל תעלו על ההגה בחורף בלי הטכנולוגיה של הכפתור. עובדה שהיא כבר מצילה חיים בכבישים בכל יום ובכל שעה. רוצים לקבל מידע נוסף? פשוט תשאירו פרטים בתיבה הכחולה למטה ויועץ בטיחות של הכפתור יחזור אליכם בהקדם. בהצלחה ונסיעה בטוחה.

רוצים לבדוק אם המערכת מתאימה לרכבכם? השאירו פרטים ומומחה בטיחות של "הכפתור" יחזור אליכם בהקדם

השאירו שם וטלפון ונחזור אליכם תוך זמן קצר לקביעת אבחון וסריקה ממוחשבת ללא עלות!

השאירו שם וטלפון ונחזור אליכם תוך זמן קצר לקביעת אבחון וסריקה ממוחשבת ללא עלות!

דילוג לתוכן